vy strašně chytrý lidi co sem jen píšete přízpěvky a asi jste nevyděli motoku naživo, chci vám říct pár věcí co jste mi blbě poradili.... když sundavam víko převodovky tak MUSIM vypustit vodu z chladiče, jinak to nateče k převodovce. Dál abych sundal ten kryt MUSIM sundat i železnou trubku která vede vodu z chladiče do motoru a ještě pár detailů který mě docela zpomalili v tom zkusit 6 tou rychlost...,
teď prosim o radu TY ZNALEJŠÍ LIDI! kryt mam už sundanej a řadil jsem a řadička se mi jakoby zašoupla do motoru (na druhej straně vylezla a asi 2 pružinky se mi vycvakli odněkuď, tu jednu jsem zacvak z5 ale ta druhá co bude vydět na videu tak k ní se nedostanu) a teď mi to neřadí viz. video jinak sry za kvalitu ale znalý se vyznaj (ten plíšek co chytá za kolečko kterým má otáčet tak se nevrací)
http://www.youtube.com/watch?v=dkSMMb88 ... e=youtu.be musim sundat spojku abych to pérko zpět nacvakl?
dál se chci zeptat jestli tahle díra má v motoru zespoda bejt viz.
Příloha:
Poznámka: díra v motoru
21042012296.jpg [ 730.66 KiB | Zobrazeno 5003 krát ]
a nakonec jestli takhle ohlý rám je z výroby ale myslim s iže to tak má být
Příloha:
Poznámka: ohlý rám
21042012294.jpg [ 592.33 KiB | Zobrazeno 5003 krát ]
prosim poraďte, Díky.