Právě je 24. 11. 2024, 13:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 30. 04. 2012, 15:47 
Offline

Registrován: 13. 01. 2012, 23:35
Příspěvky: 22
lacijawa píše:
Dnes som dal novú reťaz aj sek.koliesko 16tku lebo už to bolo v hroznom stave. Zahrial som ju a viac ako 110 nedala, proste otáčky niečo cez 8tisíc a viacej nejde...

mam jí otevřenou, sice mi to točí okolo 9 tis ale od 8 to hulí brutálně, předtim to šlo vpohodě tak nvm čim to je, třeba se to hnulo
podlě mě jí otevřenou máš, jinak by nešla do 110ti
poradí mi někdo jak zchudit směs v nejvyžších otáčkách??
v karbeci kouká takovej šroubek hned ven směrem ke kohoutku, neni to on??? :) dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 30. 04. 2012, 16:18 
Offline

Registrován: 07. 10. 2010, 15:40
Příspěvky: 22
Je možné, že by by trebalo vymeniť valec čo? Že sa proste straca kompresia ....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 01. 05. 2012, 09:58 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
m1ki: Poradí: http://www.dt125.cz/servis/karburator.html

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 01. 05. 2012, 18:35 
Offline

Registrován: 13. 01. 2012, 23:35
Příspěvky: 22
Bobo píše:

než si našel ten odkaž tak bys mi poradil....
mam to přečtený několikrát... v nejvyžších ot. to dělá hlavní triska, to jsem čet ale jak to nějak poštelovat aby to nehulilo tam napsaný neni a kupovat menší jehlu je pí*ovina.
když jedu třeba na dvojku a vytočim to do 9 tis tak to třeba nehulí vůbec ale když mam 6tku a vytočim to nad 8,5 tis. tak to hulí úplně brutálně


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 01. 05. 2012, 19:38 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Odkaz jsem posílal proto, že jsi se ptal na ten šroubek a z toho článku je jasné, že šroubek nemá vliv na směs ve vysokých otáčkách. Jinak co myslíš tím, že to hulí? Jako že to hodně kouří? Jaká barva kouře? Kouření většinou není způsobeno nastavením směsi, ale buď motorovým olejem, nebo únikem kapaliny do spalovacího prostoru - chladící kapaliny nebo převodového oleje...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 02. 05. 2012, 09:40 
Offline

Registrován: 13. 01. 2012, 23:35
Příspěvky: 22
Bobo píše:
Odkaz jsem posílal proto, že jsi se ptal na ten šroubek a z toho článku je jasné, že šroubek nemá vliv na směs ve vysokých otáčkách. Jinak co myslíš tím, že to hulí? Jako že to hodně kouří? Jaká barva kouře? Kouření většinou není způsobeno nastavením směsi, ale buď motorovým olejem, nebo únikem kapaliny do spalovacího prostoru - chladící kapaliny nebo převodového oleje...

kouř do modrobíla, což mě napadá že to je chladící kapalina a to neni dobrý :/ ale je to spíš jen bílý, příde mi ale divný že by to kouřilo tak hodně jen ve vysokej otáčkách a v malejch ne. Potom by ubejvala aspoň trošku kapalina a to se mi nezdá. olej převodovej jsem měnil asi před 5 dnama a jinak do benzínu mícham nejkvalitnější a taky jeden z nejdražších olejů od repsolu 1:50.
může to bejt čimkoliv ale za názor budu rád


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 02. 05. 2012, 10:11 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
No tak mrkni na to, jestli ubývá chladící kapalina nebo převodový olej. Já to tipuju na tu chladící kapalinu, kouřit jen ve vysokých otáčkách to může proto, že až při velkých tlacích to přestane těsnit.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 02. 05. 2012, 16:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08. 01. 2009, 22:21
Příspěvky: 115
Bydliště: Benešov
Tady to teda jede :lol: Směs se šteluje šrobkem na karbci, tim se dělá jen směs pro nižší otáčky. Pak se věčinou mění hlavní tryska. Ta dělá hlavně plnej výkon. Případně se hýbe s jehlou. Ale pojem "menší jehla" si myslím že ani autor sám napsat nechtěl ;)
Pokuď to hulí, tak by to klidně i ta směs být mohla.

-Chudá směs: Motor točí pocitově (i skutečně) hodně, ale nemá sílu ve votáčkách. Bílá svíčka.
-Bohatá směs: Motor se ne tak ochotně vytáčí, míň točí. Celkově je motor takovej neochotnej. Černá svíčka.

Tydle věci nemá cenu řešit, to se musí řešit. A řešit na foru věci typu "nejde mi vyndat šroubek" Mi přídou trošku směšný :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 03. 05. 2012, 19:31 
Offline

Registrován: 13. 01. 2012, 23:35
Příspěvky: 22
Franta DT 125r píše:
Tady to teda jede :lol: Směs se šteluje šrobkem na karbci, tim se dělá jen směs pro nižší otáčky. Pak se věčinou mění hlavní tryska. Ta dělá hlavně plnej výkon. Případně se hýbe s jehlou. Ale pojem "menší jehla" si myslím že ani autor sám napsat nechtěl ;)
Pokuď to hulí, tak by to klidně i ta směs být mohla.

-Chudá směs: Motor točí pocitově (i skutečně) hodně, ale nemá sílu ve votáčkách. Bílá svíčka.
-Bohatá směs: Motor se ne tak ochotně vytáčí, míň točí. Celkově je motor takovej neochotnej. Černá svíčka.

Tydle věci nemá cenu řešit, to se musí řešit. A řešit na foru věci typu "nejde mi vyndat šroubek" Mi přídou trošku směšný :roll:

svíčka je natom takhle
Příloha:
30042012330.jpg
30042012330.jpg [ 545.81 KiB | Zobrazeno 3847 krát ]

dost to kouří pokaždý i když jí chvilku necham vyplou a pak nastartuju (furt je teplá) a za studena to zahulí celý parkoviště :D
když běží cca 5 min tak kouří hodně ve vysokejch otáčkách a víc jak 8 tis se jí točit nechce :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přívěra
PříspěvekNapsal: 05. 05. 2012, 10:11 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tak vyčisti vzduchovej filtr a výfuk. :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz