Právě je 13. 05. 2025, 14:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 01. 05. 2012, 21:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02. 05. 2011, 13:38
Příspěvky: 18
Mám ten stejný problém, nalil jsem vodu do chladiče a ta se ztratila, prostě jdou vidět žebra. Loni mi to žralo vodu tak jsem vyměnil gufero na pumpě. Už v oleji voda není, ale tlačí se mi do expanzky. Voda v expanzce je mezi riskami. Tak nevím jak to má být. A všechno je ok-gufero,pumpa i těsnění. Ale prostě doliju vodu do chladiče a ta zmizí do expanzky :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 01. 05. 2012, 22:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
tesnenie myslis ake ze je OK? lebo pred par dnami tu niekto pisal podobny priboblem...a chyba by mala byt v tesneni pod hlavu ak ti to vodu tlaci do expanznej nadobky hlavne kred viac pridas plynu tak to tym bude... popripade co neodporucujem odpoj hadicku z expanznej nadobky a ziadnu vodu ti tam tlacit nebude :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 01. 05. 2012, 23:38 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
jj takhle se to chová při špatném těsnění pod hlavou.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 03. 05. 2012, 17:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02. 05. 2011, 13:38
Příspěvky: 18
těsnění pod hlavou jsem měnil loni v květnu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 03. 05. 2012, 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
tesnenie ti moze "odist" aj po tyzdni ako ho vymenis :)... ja som raz pozical kamaratovi dt-cko a len ho nastartoval a uz to zdvihal na zadne(je skor zdiknuty na silnejsie :D) tak ties mi potom voda tlakovala do expanznej nadobky. a to som cca 2-3 mesiace predtym menil tesnenie pod hlavu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 06. 05. 2012, 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02. 05. 2011, 13:38
Příspěvky: 18
dobrá tedy :D vyměním to a uvidím a schválně jsem zkoušel, když je to studené tak jsem měl otevřený chladič a motorku jsem položil až na řidítko a z chladiče nic neteklo, ale když je to teplé tak jsou hadice plné ... tak udělám těsnění a uvídm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 14. 05. 2012, 09:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02. 05. 2011, 13:38
Příspěvky: 18
Takže vyměnil jsem těsnění-stejný problém, možná ještě horší hřálo se to jak svině :( a dneska jak jsem jel na praxi tak fouklo no, takže asi tak. Teď bych chtěl nějakou radu, co s tím udělat jestli zase vyměním těsnění a ujedu na něm 30km to asi není nejlepší způsob. Tak co s tím ?? Díky za radu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 14. 05. 2012, 09:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02. 05. 2011, 13:38
Příspěvky: 18
jo a ještě jsem vytáhl termostat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 15. 05. 2012, 18:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02. 05. 2011, 13:38
Příspěvky: 18
tak jsem to opravil :D dal jsem tam staré těsnění, které jsem zlehka potřel bílou vazelínou. Je po problému-teplota se nehne přes půlku,voda v chladiči a nic se nikam netlakuje takže tak :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chlazení
PříspěvekNapsal: 15. 05. 2012, 20:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07. 02. 2009, 12:39
Příspěvky: 134
vazelinou? .... nie nahodou silikonom? ... inak teraz ma napadlo ze niekde som cital ze pri generalkach je dobre aj prebrusit hlavu (vyrovnat povrch tam kde je tesnenie) zevraj sa to nejak skrivy alebo co ..teda mohlo by sa .... aaalebo to cele by sa malo robit ked sa zadrel motor ... tak mozno to by bol tvoj problem... (hadam si pohopil ako to myslim :) ak nie tak rozpisem viac) ale kedze si to uz vyriesil tak by som sa v tom uz nesparal :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz