Právě je 20. 07. 2025, 12:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 14. 03. 2009, 21:17 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tak Miku, už je weekend ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 09:14 
Bobo píše:
Tak Miku, už je weekend ;)


Naposledy upravil MMM dne 22. 03. 2009, 14:59, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 10:03 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 12. 2008, 19:27
Příspěvky: 290
Bydliště: Hradecký kraj
Máš užasnej tok myšlenek, z toho jsem usoudil že ti je nějakej karburátor u prdele a máš svý práce dost.... :D

_________________
YZ 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 10:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:44
Příspěvky: 246
Bydliště: Praha 10 Strašnice (chata u Berouna)
ASi tak no :lol:

_________________
Prodáno ! Jezdim sockou..... Kupuju auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 11:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 19:04
Příspěvky: 136
Bydliště: Brdy
Chlapi bude to určitě tak, jak říkáte. Nedávno jsem čistil karbec a ten šroubek bohatosti směsi jsem měl vyšroubovaný a byl průchod vzduchu snažší, než když tam byl šroubek našroubovaný a seřízený, tak jak má být(jen podle barvy svíčky), takže je to, jak řikáte.
ochudit směs= šroubek povolit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 16:14 
Kubas píše:
Máš užasnej tok myšlenek, z toho jsem usoudil že ti je nějakej karburátor u prdele a máš svý práce dost.... :D

Ale není mi u prdele,jen nemám čas;už jsem se uklidnil.Měl jsem tu o weekendu rodiče(matka 80,"nechodící"-berle,ráno jí pes podrazil nohy a ta se tu válela jak panenka Barbie,o Vánocích operace krčku,fotr rakovina plic - kouří ten vůl 40 denně, takže včera jsem dělal bramborový salát a řízky a dneska cmundu(bramborák),k tomu musíš topit jak zběsilej páč fotrovi je furt zima i když už je léto.Mladej na mě sere i na bábu i dědka,umejt nádobí,vyprat mu montérky na praxi.Teď půjdu na ten "pověstný šroubek směsi".Mike


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 16:57 
Králík píše:
Chlapi bude to určitě tak, jak říkáte. Nedávno jsem čistil karbec a ten šroubek bohatosti směsi jsem měl vyšroubovaný a byl průchod vzduchu snažší, než když tam byl šroubek našroubovaný a seřízený, tak jak má být(jen podle barvy svíčky), takže je to, jak řikáte.
ochudit směs= šroubek povolit

Nebude to tak; a řešit barvu svíčky na volnoběh je nesprávné.Mike


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 18:07 
MMM píše:
Bobo píše:
Johnyppe píše:
Mel bych dotaz, smerovany hlavne na Mika. Dal jsem 240ku trysku a vyndal horni prirubu od airboxu, smes jsem dal nejbohatsi, podle svicky se zda byt ok, ale kdyz z volnobehu naraz pridam plny plyn tak se motorka dusi. V navodu na serizeni karbecu je napsane, ze pokud se sroub volnobezne smesi povoli, tak se smes obohati. Ale me se zda, ze je to naopak - sroub jsem pritahnul oproti puvodni pozici asi o otacku a moto se uz pri nahlem pridani plynu nedusi. Takze ted si nejsem jisty, jak to teda je. Diky za odpovedi, rad bych v tom mel jasno.

Teda teď jsi mě dostal, chtěl jsem Ti napsat, že je to tam dobře, ale znovu jsem to pročetl a asi je to tam fakt obráceně. Podle mě je to tak, že šroubkem směsi se škrtí vzduch, čili více povolený šroubek=>více vzduchu=>chudší směs. Tam je ale psáno, že bohatší směs je při větším povolení šroubku směsi. Takže jak, Miku? ;)

Kluci rád odpovím;třeba víkend, teď fakt nemám čas;možná máte pravdu.Mike P.S.Kdybych zapomněl tak mi dejte za "uši".

Tak jsem tu.Píšeš,že když z volnoběhu přidáš "plnej" tak se motor "dusí".Tak prostě ten Tvůj motor tu bohatost "neunese".Stále zastávám názor,že povolení=bohatší,utažení=chudší.Já jen jaksi nechápu k čemu je dobré "náhlé přidání z volnoběhu".Co to je "původní pozice"?Já bych to udělal takhle: skočil bych na nejbližší TK s ohřátou motorkou;nechal bych si "píchnout" lambdu nebo "čuchometr" jak tomu chceš říkat do výfuku.A pak během volnoběhu bych točil tím "slavným" šroubem bohatosti a sledoval údaje CO.A uvidíš co se stane.Mike


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 20:59 
Offline

Registrován: 04. 01. 2009, 00:35
Příspěvky: 177
MMM> No, zkusil jsem ted dat chudsi smes na jehle, tak jenom cekam na lepsi pocasi abych to mohl poradne projet a zahrat, to moje stelovani kdyz neni zahrata motorka je na hovno. Potom si s tim sroubkem pohraju a uvidim, co to bude delat. Dik za odpovedi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 15. 03. 2009, 22:28 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
MMM píše:
Stále zastávám názor,že povolení=bohatší,utažení=chudší.

Tak já vážně nevím, chudší směs znamená, že tam jde méně benzínu (více vzduchu), ne? A šroubek šteluje vzduch, ne? Jedno z těchto dvou tvrzení mi musíš vyvrátit, abych věděl, proč je tomu tak, jak říkáš Ty... ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz