Bobo píše:
MMM: A já si už pěkně dlouho myslím, že se tím šteluju vzduch... Teď si říkám, proč jsem neprohlídnul nějaký plánek karburátoru, ale já si byl vážně jistý, nevím proč...
Tak díky za vysvětlení.
baty: Protože prostě když je směs chudší, tak to lépe hoří, píše to i Mike v tom článku.
Jenže Bobo tzv.plánek karburátoru Mikuni 28(nebo jak se to jmenuje) není k dispozici.Třeba bude,ale já ho nemám.Ale do háje ty karburátory jsou stejný už min. 50 let;S tím už jezdili němci u Stalingradu.Vy jste tady podstatně větší frajeři přes internet než já,tak to někde musíte najít(firmy Weber,Solex,Jikov,Mikuni atd.atd.)Tam tutově musí být schemata volnoběžný okruh(šroubek směsi),částečné zatížení(jehla),plný výkon(hlavní tryska+hladina),akcelerační pumpa atd, já to mám v knihách, ale nemám skener ani čas, abych se tím zabýval.Ty jseš chytrej, tak projeď výše zminěné firmy a třeba něco najdeš;popř.nějaké jiné odkazy, přeci nechceš od dědka,aby Ti radil.A je úplně jedno zda to má šoupě nebo klapku(bacha u tý klapky není jehla);pořád je to stejná pakárna;zlatý vstřiky.Kafuráče v zimě zamrzaj.Viz karburátory bombardérů Wellington a stíhacích letounů Spitfire(motor Rolls-Royce Merlin) v r.1940.Mezek (Me109) měl vstřiky a chodil jak z praku.Ani mu nevadil souvrat,protože neměl plovák v karburátoru.Čau Mike