maras píše:
tomasahoj píše:
Myslim ze 12 vetrak by to mel brat. Mas ho ze predu nebo ze zadu do predu ho asi tezko das ne? dobrej by byl vetrak z cinsky ctyrkolky tam je peknej myslim dokonce 12. A vite co by bylo jeste cool kdyby byl svitici treba modre ty mam v kompu.
Jo svítící větrák a v kufru repráky na MP3..to je cool jak cyp
Koukám,že tě poránu chytnul "nerv".Ani se Ti nedivím.Jinak k větráku.Bacha kluci,pro některý "větráky" to je zadu k nepřežití.Strašně se přehřívají a stydí se pořádně fungovat.Jinak na světě jezdí desetitisíce, možná statisice DT bez větráku,takže problém bude někde jinde.Co takhle třeba lopatky vodní pumpy po kavitaci v háji,co takhle zanesený chladič vodním kamenem,co takhle pružina na zátce chladiče mimo toleranční pole,co takhle snímač tepoty na hlavě v důchodu,co takhle ten "palubní teploměr" zčásti nefunkční,co takhle přechodové odpory čidlo - měřák? Prosím vás buďte někdo takovej frajer a napište sem co to znamená to "červený" pole;já mám za chalupou třeba zelený. Kolik je to °C,opakuji
kolik °C? Pak se můžem pobavit co s tím,ale v žádném případě to svítit modře nebude.Jinak cool by bylo vyhodit nádrž na olej a dát tam dva chladiče.Proč troškařit.
Taky jsem uvažoval nad těmi dvěmi chladiči, má to kamarád na RX 125 ( jsou tam už v sérii), ale na to rasování těch 125tek stačí bohatě jeden. V zimě mám problémy to vůbec trochu zahřát