Právě je 21. 11. 2024, 21:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Oil Master
PříspěvekNapsal: 27. 09. 2009, 11:11 
Offline

Registrován: 28. 04. 2009, 08:22
Příspěvky: 74
Jak má být nastavenej Oil Master ?

_________________
Yamaha DT r.v.2000 otevřené(přívěra,vykuchanej výfuk,provrtany YEIS na 11mm ), 520 řetězovka, sahara na chladiči.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oil Master
PříspěvekNapsal: 27. 09. 2009, 17:29 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Oilmaster by měl být nastaven v podstatě jen jednou, a to při výrobě. Nicméně není od věci si spočítat, kolik ti to maže. Mělo by to být v poměru cca 1:50 až 1:40. Pokud zjistíš, že to maže málo, jsou pak dva druhy oilmasteru na DT - jeden se nastavuje lankem, druhý podložkami, ale to už asi předbíhám, nějak jsem totiž nepochopil, kam tvůj dotaz směřuje? ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oil Master
PříspěvekNapsal: 28. 09. 2009, 12:22 
Offline

Registrován: 28. 04. 2009, 08:22
Příspěvky: 74
Jak to mám jako spočítat? a mám tam ten co se seřizuje lankem .

_________________
Yamaha DT r.v.2000 otevřené(přívěra,vykuchanej výfuk,provrtany YEIS na 11mm ), 520 řetězovka, sahara na chladiči.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oil Master
PříspěvekNapsal: 28. 09. 2009, 12:47 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
wrap píše:
Jak to mám jako spočítat?

To je otázka... :) Normálně, naleješ do nádobky litr oleje a od té doby si budeš psát, kolik si projel benzínu. Až olej vyjedeš, spočítáš z těch dvou hodnot poměr (např. 1l oleje a 50l benzínu => poměr 1:50), to už zvládneš... ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oil Master
PříspěvekNapsal: 28. 09. 2009, 14:33 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Bobo píše:
wrap píše:
Jak to mám jako spočítat?

To je otázka... :) Normálně, naleješ do nádobky litr oleje a od té doby si budeš psát, kolik si projel benzínu. Až olej vyjedeš, spočítáš z těch dvou hodnot poměr (např. 1l oleje a 50l benzínu => poměr 1:50), to už zvládneš... ;)

Ahoj Bobo; krásné počasí co Ty na to? Jestli Ti to nebude vadit trochu Tě doplním. Už jsem se chtěl ozvat předtím,ale když nepsal wrap, tak jsem to pustil k vodě. To Tvoje "normálně "má různé významy pro různé lidi.Tak už to na světě chodí. Teď pro wrap: naplnit nádrž na plnou a nádržku oleje na plnou (udělat si rysku,kam je olej; fixa,rýsovací jehla...). Jezdit a tankovat a ZAPISOVAT!!! si natankované litry benzinu. Zhruba po čtvrté plné nádrži už tam moc oleje nebude. Takže dotankovat plnou a spočítat všechny natankované litry benzínu. Jen k tomu nepočítej to PRVNÍ tankování.Až ty další.Potom dolít olej do nádržky po výše zmiňovanou rysku. To dolití; vem nějakou ocejchovanou nádobku - třeba matce z kuchyně takovou tu na mouku - musí to být na mml (cm3) jenom to neodhaduj - tím je celé měření v hajzlu. Pak převedeš počet mll oleje na litry (dělí se tisícem - kalkulačka to jistí).Pak "vezmeš" všechny benzínové litry(samozřejmě zapsané) a vydělíš to tou olejovou spotřebou. Příklad: natankuji 38,5L benzinu,doplním 0,83L oleje takže 38,5/0,83 = 46,38(mazací poměr 1:46) normal; příklad2 natankuji 20L benzinu a olej 0,53L; potom mazací poměr 37,7(bude kouřit); příklad3 benzin 33L a olej 0,55L mazací poměr 60 (tady už vo držku!)
už to chápeš??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 08. 10. 2009, 06:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
od jisteho uživatele tdr fora:
Zacneme popisem cerpadla, je to snekovy cerpadlo pohaneny natvrdo z klikovky ( toklik kolik toci otacek motor toci i cerpadlo) tudiz cim vic otacek tim vic precerpa cerpadlo oleje. to je zakladni regulace cerpadla. do toho zasahuje regulace plynem. ktera zjednodusene receno zvetsuje otvor kterym proteka olej. Takze logicky kdyz mas diru kterou protece nakej olej a zvednes otacky = rychlost kterou olej tece, protece tou dirou vice oleje. Takze vyssi otacky=vic oleje ! pokud mi neveris mam tu servisni manual se schematem toho cerpadylka.
Jinak nerikam ze musite brzdit motorem. Jen rikam ze to motorce v zadnem pripade neublizi. Dokonce cerpadlo premazava ! ja tam mam ted kit 170ccm a mazu s puvodnim cerpadlem ! kdyz jsem to skladal tak jsme z kamaradem propocitavali kolik oleje tam protece, mozna bych tu mozna nekde nasel i vypocty.



Co si o tom myslíte?

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 08. 10. 2009, 18:41 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Jsou dvě možnosti:
1) TDR má jiné čerpadlo :o
2) Ten doktor, který to psal, jen sundal čerpadlo, viděl jeho náhon se šnekem a usoudil, že jde o šnekové čerpadlo :mrgreen:

Jaké je čerpadlo u TDR 125 nevím, ale u TDR 250 je stejné jako u DT (minimálně stejný princip). Takže se přikláním k té druhé možnosti.
A pokud jde o ten servisní manuál se schématem čerpadla - v servisním manuálu je čerpadlo nakreslené, ale jako celek. To co považuje za schéma je čerpadlo + jeho náhon (se šnekem). Stejně tak je to i v katalogu ND, schéma čerpadla nikde není.

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 08. 10. 2009, 18:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Vláďa píše:
Jsou dvě možnosti:
1) TDR má jiné čerpadlo :o
2) Ten doktor, který to psal, jen sundal čerpadlo, viděl jeho náhon se šnekem a usoudil, že jde o šnekové čerpadlo :mrgreen:

Jaké je čerpadlo u TDR 125 nevím, ale u TDR 250 je stejné jako u DT (minimálně stejný princip). Takže se přikláním k té druhé možnosti.
A pokud jde o ten servisní manuál se schématem čerpadla - v servisním manuálu je čerpadlo nakreslené, ale jako celek. To co považuje za schéma je čerpadlo + jeho náhon (se šnekem). Stejně tak je to i v katalogu ND, schéma čerpadla nikde není.


TDR má stejné čerpadlo jako ty novější DT...Napsal sem mu jak to funguje, měl sem ho rozhozené přes víkend...maže v šíleném poměru 1:27 a nějak nejsem schopný ho umravnit :(

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 09. 10. 2009, 06:54 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Ahoj,popiš prosím jak ho umravňuješ.Třeba si vzpomenu jak to tenkrát všechno bylo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: OIL Master
PříspěvekNapsal: 09. 10. 2009, 16:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 07:54
Příspěvky: 414
Bydliště: Frýdek-Místek
Nejsem si jistý jestli máš ten samý co já, mám ten starší :) Jinak moc do toho nedlubu, zas tak moc tomu nerozumím..vyčistili sme ho, komplet rozebrali a zase poskládali. Nějak nechápu kde se dá nacpat ta podložka, žádnou tam nemám a žere oleje moc :-/

_________________
GG EC 250


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz