Právě je 10. 05. 2025, 00:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 15. 01. 2009, 13:53 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Joraell píše:
a máš to i s haltrem ?

Tohle by mne taky zajímalo, myslíte, že je to na DT potřeba?

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 15. 01. 2009, 16:37 
Offline
Zkušený rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 15:38
Příspěvky: 235
na DT mozna asi ne.. tezko rict :)

_________________
Na motocyklu je nejdůležitější součást mezi sedlem a řidítky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 15. 01. 2009, 16:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 12:53
Příspěvky: 496
Bydliště: Loukov
Na déto bych řekl že taky není moc potřeba,to za to kolo tak netahá a nepotřebuje to jako u ostrejch krosek.. :x Ale znám kamaráda kterýmu se to bez toho haltru ihned přetrhne,ale to není moc častý :x


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 19. 01. 2009, 18:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28. 12. 2008, 10:29
Příspěvky: 129
Bydliště: okres Náchod
Bobo píše:
A pak, když přijedu někam "ven", tak to je samé: "Jak se máš?" Ze zdvořilosti odpovím: "Dobře." A následuje: "No jo, jak jinak by ses mohl mít, v Praze je blaze..." :lol: Já nevím, kam na to ti mimopražští chodí... :D


Znáš to ne? V Praze je blaze, ale draze. Alespoň takhle to my "vesničani" známe... :P

_________________
Cagiva Tamanaco 125ccm
2T v TP 18kW. komplet GO motoru... je to můj SLON

prodáno:
Derbi Senda R
Kovaný píst BARIKIT, větší kompresní poměr a podobné capiny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 26. 01. 2009, 19:23 
Offline

Registrován: 29. 12. 2008, 22:31
Příspěvky: 16
Bydliště: Mrákov
já si pneu přezouvám sám, mám taky starý jawácký montpáky a stima je to v pohodě


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 13. 02. 2009, 19:17 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 12. 2008, 19:27
Příspěvky: 290
Bydliště: Hradecký kraj
dneska sem dával přezout pnenu, stálo to 70kč

_________________
YZ 250


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 14. 02. 2009, 18:21 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Já žasnu... Za chvíli budu kupovat nové pneu a než to dám do servisu, kde za to chtějí 200Kč, tak se s tím zkusím alespoň poprat... :x

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 14. 02. 2009, 18:25 
Offline

Registrován: 22. 12. 2008, 16:50
Příspěvky: 4
Pro Boba: Servis není charita ;) Podle výše uvedených příspěvků asi odhadneš, že přezouvání není žádná sranda. Navíc v seriózním servisu by ti správně měli ještě vše kolem zkontolovat(moje zkušenost u Gelnara). Brzdové desky, špice, řetěz, stav duše, ventilku, haltru..... občas by měl motorku vidět profík. Vyhneš se tak spoustě nepříjemností.
Pro všechny:
Většina endur jde přezout s trochou cviku třema obyčejnýma monterpákama. Jako
(pod)průměrný náctiletý mechanik zvládám komplet přezout motorku do hodiny (sundat kola,vyměnit gumy+haltr, zkontrolovat špice, nandat kola a došponovat řetěz).
Poškození ráfků se dá velice jednoduše zabránit. Při vyzouvání strčte mezi monterpáku a ráfek kus odolnějšího plastu. Nejlíp se osvědčil kousek ustřižené flašky od oleje. Při nazouvání je dobré gumu namazat mýdlem, ať to člověk nemusí rvát takovou silou, která zvyšuje riziko poškození ráfku. Nikdy při přezouvání kolo nepokládejte na kotouč, protože v "zápalu boje" si třeba poskakující kolo přišlápnete nohou a ohnutý kotouč znamená docela citelný průvan v peněžence.
Další věc je hlatr. Pokud jezdíte v terénu, tak nic neřešte a kupte ho. Na 100% se vám to vyplatí. Z vlastní zkušenosti vím, že ventilek dokáže urvat i Yuki Cross.
Tímto jsem vyčerpal všechny své (občas velice draze nabyté) zkušenosti. Doufám, že vám to k něčemu bude. Zdraví Mařák


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 14. 02. 2009, 18:32 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
U mě chtějí 200Kč za to, když jim přinesu jen kolo, takže mi asi nebudou kontrolovat řetěz ani destičky... :D Jinak pěkně napsaný příspěvek, díky za rady. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přezouvání pneu
PříspěvekNapsal: 16. 02. 2009, 10:23 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 21. 12. 2008, 19:27
Příspěvky: 290
Bydliště: Hradecký kraj
Mařák píše:
Pro Boba: Servis není charita ;) Podle výše uvedených příspěvků asi odhadneš, že přezouvání není žádná sranda. Navíc v seriózním servisu by ti správně měli ještě vše kolem zkontolovat(moje zkušenost u Gelnara). Brzdové desky, špice, řetěz, stav duše, ventilku, haltru..... občas by měl motorku vidět profík. Vyhneš se tak spoustě nepříjemností.
Pro všechny:
Většina endur jde přezout s trochou cviku třema obyčejnýma monterpákama. Jako
(pod)průměrný náctiletý mechanik zvládám komplet přezout motorku do hodiny (sundat kola,vyměnit gumy+haltr, zkontrolovat špice, nandat kola a došponovat řetěz).
Poškození ráfků se dá velice jednoduše zabránit. Při vyzouvání strčte mezi monterpáku a ráfek kus odolnějšího plastu. Nejlíp se osvědčil kousek ustřižené flašky od oleje. Při nazouvání je dobré gumu namazat mýdlem, ať to člověk nemusí rvát takovou silou, která zvyšuje riziko poškození ráfku. Nikdy při přezouvání kolo nepokládejte na kotouč, protože v "zápalu boje" si třeba poskakující kolo přišlápnete nohou a ohnutý kotouč znamená docela citelný průvan v peněžence.
Další věc je hlatr. Pokud jezdíte v terénu, tak nic neřešte a kupte ho. Na 100% se vám to vyplatí. Z vlastní zkušenosti vím, že ventilek dokáže urvat i Yuki Cross.
Tímto jsem vyčerpal všechny své (občas velice draze nabyté) zkušenosti. Doufám, že vám to k něčemu bude. Zdraví Mařák


Přezouvání sranda není, to platí ale jen u montpák. Když to v pneuservice nasadí na ten poloautomat, má to přezutý za 4 minuty a to je cena 70 korun dobrá ne? To vydělávám za hodinu

_________________
YZ 250


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz