Bobo píše:
Tak mi to nedalo a konečně jsem se rozhodl hledat o tom, co vlastně nastavuje "
šroubek bohatosti směsi". MM tvrdil, že
množství benzínu, Geloš že
množství vzduchu.
Teď se koukněte na
servisní manuál DT RE, píše se tam u našeho šroubku "Pilot air screw". Jak již název napovídá, dělá něco se vzduchem. Neponechal jsem nic náhodě a na několika místech jsem se dočetl něco podobného, jako zde:
http://www.hondanighthawks.net/carb14.htm, kde píší: "Both the pilot air screw and pilot jet affects carburetion from idle to around 1/4 throttle."
Závěr: Šroubek bohatosti směsi skutečně nastavuje to, kolik vzduchu tam při volnoběhu půjde.
Očekávám samozřejmě nějaké (ne)souhlasné reakce...

Tak jak tak koukám reakce nic moc;
souhlas s Tvým závěrem a uznávám,že MM neměl !!!pravdu a mými ústy se p.ing.Gelnarovi a ostatním zde veřejně omlouvá.Jinak str. 5 na odkazu je super.S tou lep.páskou.My to dělali 1972 s jehlovým pilníkem na rychlopalu bez pásky. Na fichtlu.Idle,half,full. Moc se mi líbilo jak doporučují kontrolovat bohatost na full a half podle spark plug. Tak nějak to říkal i MM a jak to vypadá tam už pravdu měl.(včetně do not allow the engine to idle...).Celé jsem to nečetl resp.ano,ale z rychlíku. Víkend to jistí.Další reakce bude asi následovat.Ten link je fakt super.!!!A ještě ke všemu krásná srozumitelná anglina.Ne nějakej Texas.
Jinak jak se vede? Co škola?Nebudeš tomu věřit,ale prasklá okna se sama nezacelí.Ha,ha.Ale to je stejně fuk; prasklý nebo celý je v podstatě jedno.Měj se.