Právě je 20. 07. 2025, 12:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 18. 11. 2009, 20:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 01. 2009, 18:31
Příspěvky: 42
Bydliště: Jeseník nad Odrou
Caute kluci, tak jsem presel s DT na YZ 250:), kluk co ji mel tak tomu moc nerozumel takze je treba naladit karbec trochu, za studena mi nechyta na nakopnuti, dal jsem novou svicku(nebyla tam origo)a nejde, ta predesla byla dost cerna tak si myslim ze je asi moc chuda smes, ma to vliv i pri startovani? diky:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 18. 11. 2009, 20:57 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
JirkaDT:
Černá barva svíčky = bohatá směs :!: (ne chudá)

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 19. 11. 2009, 08:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14. 01. 2009, 18:31
Příspěvky: 42
Bydliště: Jeseník nad Odrou
Jo spletl jsem se sorry, no a mohlo by to mit vliv i pri startovani?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 19. 11. 2009, 09:23 
Offline
Sponzor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 06:26
Příspěvky: 260
Složení směsi samozřejmě na startování vliv má, ale pokud je bohatá, spíš by to nechytalo za tepla (za studena se směs obohacuje sytičem). Zkus nastartovat, projet pár km a zkontrolovat jak vypadá svíčka (nová) - popsáno i v seřízení karburace

_________________
Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 28. 01. 2010, 14:29 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tak mi to nedalo a konečně jsem se rozhodl hledat o tom, co vlastně nastavuje "šroubek bohatosti směsi". MM tvrdil, že množství benzínu, Geloš že množství vzduchu.

Teď se koukněte na servisní manuál DT RE, píše se tam u našeho šroubku "Pilot air screw". Jak již název napovídá, dělá něco se vzduchem. Neponechal jsem nic náhodě a na několika místech jsem se dočetl něco podobného, jako zde: http://www.hondanighthawks.net/carb14.htm, kde píší: "Both the pilot air screw and pilot jet affects carburetion from idle to around 1/4 throttle."

Závěr: Šroubek bohatosti směsi skutečně nastavuje to, kolik vzduchu tam při volnoběhu půjde.

Očekávám samozřejmě nějaké (ne)souhlasné reakce... ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 29. 01. 2010, 14:55 
Offline

Registrován: 24. 12. 2008, 16:16
Příspěvky: 395
Bydliště: Černíkov (poblíž Klatov)
Zdravim Vás, potřeboval bych poradit s takovým problémem ...
DT mi nejede bez sytiče, když ho vypnu tak chvíli ještě vrčí ale potom chcípne. A když povolím ve spodu víka plovákové komory ten šroubek a benzín nateče do hadičky a nastartuji to se sytičem tak z hadičky benzín okamžitě zmizí a když motor chcípnu nebo vypnu sytič tak se zase hned objeví. Tak bych potřeboval poradit co s tím. ;) předem dík

_________________
YAMAHA DT 80 LC/II,zatim s úpravami od předchozího majitele, ale čeká jí plno jiných věcí
Vůle vítězit je integrovaná v DNA každého motocyklu YAMAHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 29. 01. 2010, 15:24 
Offline

Registrován: 24. 03. 2009, 17:07
Příspěvky: 100
Bobo píše:
Tak mi to nedalo a konečně jsem se rozhodl hledat o tom, co vlastně nastavuje "šroubek bohatosti směsi". MM tvrdil, že množství benzínu, Geloš že množství vzduchu.

Teď se koukněte na servisní manuál DT RE, píše se tam u našeho šroubku "Pilot air screw". Jak již název napovídá, dělá něco se vzduchem. Neponechal jsem nic náhodě a na několika místech jsem se dočetl něco podobného, jako zde: http://www.hondanighthawks.net/carb14.htm, kde píší: "Both the pilot air screw and pilot jet affects carburetion from idle to around 1/4 throttle."

Závěr: Šroubek bohatosti směsi skutečně nastavuje to, kolik vzduchu tam při volnoběhu půjde.

Očekávám samozřejmě nějaké (ne)souhlasné reakce... ;)

Tak jak tak koukám reakce nic moc; souhlas s Tvým závěrem a uznávám,že MM neměl !!!pravdu a mými ústy se p.ing.Gelnarovi a ostatním zde veřejně omlouvá.Jinak str. 5 na odkazu je super.S tou lep.páskou.My to dělali 1972 s jehlovým pilníkem na rychlopalu bez pásky. Na fichtlu.Idle,half,full. Moc se mi líbilo jak doporučují kontrolovat bohatost na full a half podle spark plug. Tak nějak to říkal i MM a jak to vypadá tam už pravdu měl.(včetně do not allow the engine to idle...).Celé jsem to nečetl resp.ano,ale z rychlíku. Víkend to jistí.Další reakce bude asi následovat.Ten link je fakt super.!!!A ještě ke všemu krásná srozumitelná anglina.Ne nějakej Texas.
Jinak jak se vede? Co škola?Nebudeš tomu věřit,ale prasklá okna se sama nezacelí.Ha,ha.Ale to je stejně fuk; prasklý nebo celý je v podstatě jedno.Měj se.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 30. 01. 2010, 12:11 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
pepa: Tak to jsem rád, že je v tom konečně jasno, psal jsem to sem trochu s obavami... :) Ostatní v SZ ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 17. 05. 2010, 17:41 
Offline

Registrován: 17. 10. 2009, 20:19
Příspěvky: 80
Bydliště: Bojiště 33, Ledeč nad Sázavou 584 01
ted v tom mam bordel, když se mi to na 6ku dusí tak teda ten šroubek z boku co je jakoby za tim plastovim vehementem přitáhnu abych ubral benzinu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 17. 05. 2010, 18:08 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Zde na webu je to správně. ;)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz