Právě je 20. 07. 2025, 08:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 21. 10. 2010, 22:31 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
respiro píše:
nevim nemam oteckomer , ale kdyz jedu tak na 2 - 3000 ot/min při zahřatem motoru ( bez sytice ) a prudce pridam plny plyn tak to chcipne ale kdyz souvisle pridavam plyn tak motor normalne nabira otacky

Jak poradit, prostě budeš muset projít vše od filtru po výfuk, všechno vyčistit a pořádně seštelovat...

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 16. 01. 2011, 18:27 
Offline

Registrován: 17. 08. 2010, 12:38
Příspěvky: 9
Mam taky problem, pri zahratem motoru mi na volnobeh chcipa... i když přidam vice na volnobezne trysce tak nejde nakopnout. jen se sytičem a to je motor zahřátý... tak to vim jedině na spatne seštelovany sroub bohatosti... ale jak ho mam podle toho vaseho navodu sestelovat, kdyz to nejde nastartovat bez sytiče?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 21. 02. 2011, 19:50 
Offline

Registrován: 19. 02. 2011, 21:30
Příspěvky: 5
chcel by som sa opitat o tu trisku , pretoze ked som vymontoval palivovu trisku s karbosa bolo na nej oznacenie 125 alebo 126 us presne nevem , a kej tu vy spominate tie triky ze sa davaju aj 230 aj 240 tak potom tam nemam original alebo co ??,, inac rocnik motorky mam 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 22. 02. 2011, 00:58 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Značení viz http://www.dt125.cz/servis/karburator.html bod 6. Volba hlavní trysky, ale jestli je to originál nebo ne, to nevím.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 22. 02. 2011, 16:36 
Offline

Registrován: 25. 07. 2010, 10:13
Příspěvky: 47
Me zase dela problem kdyz je to ohrate, a bezi to na volnobeh a ja pridam plyn, tak se to pridusi a pak az se to roztoci. Nekdy to dokonce chcipne a na semaforu je to obzvalst neprijemny .. Nevite proc to dela? Dik za odpovedi :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 22. 02. 2011, 18:38 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Špatně nastavená volnoběžná směs, malé volnoběžné otáčky.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 23. 02. 2011, 15:38 
Offline

Registrován: 25. 07. 2010, 10:13
Příspěvky: 47
Bobo píše:
Špatně nastavená volnoběžná směs, malé volnoběžné otáčky.

Aha, a mohl bys jeste prosim kde se to nastavuje? Ja zatim na motorku nesahal, tak nevim :/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 23. 02. 2011, 15:49 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
1) http://www.dt125.cz/servis/karburator.html
2) šroub pro nastavení volnoběžbých otáček je ten jediný uzpůsobený k otáčení rukou (bez šroubováku), doporučuji s ním točit pouze velmi jemně a také si pro jistotu označit původní pozici

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 23. 02. 2011, 16:58 
Offline

Registrován: 25. 07. 2010, 10:13
Příspěvky: 47
Aha, dik moc, a volnobeh bych mel seridit asi az pak, ze? Protoze me ted volnobeh vubec nepomohl, vzdy to spadlo na dost nizke otacky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 23. 02. 2011, 18:03 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Jo (přečti celý ten návod a budeš mít jasno). Ale měj taky na paměti, že současných -10°C a letních 30°C je už pořádný rozdíl, neboli nelze nastavit směs tak, aby byla optimální při obou zmíněných teplotách.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz