Právě je 20. 07. 2025, 07:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 23. 02. 2011, 19:01 
Offline

Registrován: 25. 07. 2010, 10:13
Příspěvky: 47
Ok, diky moc Bobo ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 27. 02. 2011, 09:41 
Offline

Registrován: 25. 07. 2010, 10:13
Příspěvky: 47
Tak hotovo, konečně můžu mít maličkej volnoběh a nechcípne mi to :D Už se nedusí a hned se roztáčí. Dík moc Bobo ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 27. 02. 2011, 10:11 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Takže opravdu stačilo poladit tyhle dva šroubky? :)

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 27. 02. 2011, 12:13 
Offline

Registrován: 25. 07. 2010, 10:13
Příspěvky: 47
Víceméně jen ten na směs, volnoběh už jsem pak jen trošku snížil ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 27. 02. 2011, 12:30 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Tak to jsem rád, že to takhle šlo. Jinam mně se tedy osvědčilo nastavit volnoběh naopak vysoko, je to docela praktické.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 27. 02. 2011, 18:38 
Offline

Registrován: 25. 07. 2010, 10:13
Příspěvky: 47
Ještě uvidím, možná že ho trochu zvednu, zatim jsem se projel tak 20km, ale v pohodě. Dokonce i vychladlá chytla napoprvé, což se mi předtim nestalo :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 27. 02. 2011, 20:20 
Offline

Registrován: 19. 02. 2011, 21:30
Příspěvky: 5
ja by som sa chcel opitat o tu trisku , lebo ja mam na palivovej triske cislo 125 alebo 126 us presne neviem , no a ked vy tam mate tie trisky ze 240 , 230 , tak potom newem ze co tam mam za trisku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Mam stejný problém jako oni
PříspěvekNapsal: 10. 03. 2011, 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 03. 2011, 20:17
Příspěvky: 35
Mam taky problem, pri zahratem motoru mi na volnobeh chcipa... i když přidam vice na volnobezne trysce tak nejde nakopnout. jen se sytičem a to je motor zahřátý... tak to vim jedině na spatne seštelovany sroub bohatosti... ale jak ho mam podle toho vaseho navodu sestelovat, kdyz to nejde nastartovat bez sytiče?

Me dela problem kdyz je to ohrate, a bezi to na volnobeh a ja pridam plyn, tak se to pridusi a pak az se to roztoci. Nekdy to dokonce chcipne a na semaforu je to obzvalst neprijemny .. Nevite proc to dela? Dik za odpovedi :)

PS: Seřizovali to v motoservisu a přišli na to že mam vymačké sedlo pro štelovací šroubek na bohatost směsi.(nějaké hovado přede mnou ho dotahlo až na doraz)co stím?
V servisu řekli jiný karburátor! Nemáte někdo jinou radu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 10. 03. 2011, 21:47 
Offline
Administrátor webu
Uživatelský avatar

Registrován: 22. 12. 2008, 17:42
Příspěvky: 1621
Bydliště: Praha - Chodov; mobil: 736 602 915
Nastartuj se sytičem, pootoč šroubkem směsi tam, kam máš, a pak vypni sytič. Nebo jím pootoč ještě před nastartováním.
Nicméně pokud máš ten šroubek v háji, je pravděpodobné, že to prostě nebudeš moct seřídit (má to vliv i na to přidušení po přidání plynu, viz pár předchozích příspěvků - stejný problém byl vyřešen právě šroubkem směsi). V takovém případě prozkoumej, jestli je špatný jen ten šroubek, nebo opravdu ten otvor v karburátoru. Pokud je skutečně problém v karburátoru, obávám se, že pokud nevymyslíš nějaký kutilský trik, bude opravdu potřeba vyměnit celý karburátor.

_________________
Yamaha DT 125R, r. v. 2000, najeto 19 tisíc, po výbrusu a výměně pístu (Wiseco) v 15 tisících
  • vzhled - přední blatník YZ, jiný podblatník, miniblinkry, blastry, gripy
  • technika - standardně otevřená, tryska 240


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Seřízení karburace
PříspěvekNapsal: 11. 03. 2011, 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10. 03. 2011, 20:17
Příspěvky: 35
Bobo píše:
Nastartuj se sytičem, pootoč šroubkem směsi tam, kam máš, a pak vypni sytič. Nebo jím pootoč ještě před nastartováním.
Nicméně pokud máš ten šroubek v háji, je pravděpodobné, že to prostě nebudeš moct seřídit (má to vliv i na to přidušení po přidání plynu, viz pár předchozích příspěvků - stejný problém byl vyřešen právě šroubkem směsi). V takovém případě prozkoumej, jestli je špatný jen ten šroubek, nebo opravdu ten otvor v karburátoru. Pokud je skutečně problém v karburátoru, obávám se, že pokud nevymyslíš nějaký kutilský trik, bude opravdu potřeba vyměnit celý karburátor.



Šroubek je v pořádku až na ten karburátor!!!Ted ho scháním všude možně!!
V servisu to seřídily tak že zapnuli sitič nastálo seštelovali nějak tu směs a jde to krásně za plynem, nedusí se to, chytá to jak studený tak teplí na kopnutí.Hráli sy stím asi 5 hodin, ale zatím to fuguje.Ted budu měřit spotřebu.(sytič je neustále zapnutý)Máte někdo jinou zkušenost????
Jinak dík.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz