ahoj chtěl jsem se zeptat ohledně té přívěry , mám dt RE ,Koupil jsem ho s 18z sekundárem , údajně otevřená přívěra , kompletní laďák giannelli , tryska nevím , origo airbox , spotřeba cca 5l - 5.2L na 100, jelo to 120 na 5ku při rozmotání , 6ka nepoužitejná. 3ka na plno cca 80km/h. zbytek už nevím. Přehodil jsem sekundár na 16z. jelo to o hodně líp 6ka tahala ale zase top speed 120km jede to an 4ku cca 80-85km/h. tudíž se mi to nějak nezdá přes 120 nejedu ani při plném vytočení na 6 , díval jsem se na přívěru a měla značný schodek ve válci (výfukáči ) cca 7mm při otočení klíčku , zkoušel jsem pomocí lanek štelovat ale jaksi to nepomáhalo, šrouby na dotahování byly docela vyšroubené až pak se to jakš takš povedlo ale i tak měly lanka furt večí vůli , šel jsem to projet a jakoby to při nejvěčíc otáčkách mělo zvuk bouchání , dříve to nedělalo , jel jsem to projet a bylo to furt samé jako předtím tudíž jsem to navrátil naz5 jako předtím (lanka , šrouby)podle fota co jsem měl , tžakže zase schodek cca 7mm, sílu to má celkem na každej kvalt 1 se zvedá na 2 by to šlo taky při večím potažení řídítek na 3 to má taky sílu na 4 to furt jede bez ztráty výkonu na 5 už je to pomalejší (trvá už rozmotání o něco déle) ale stíhá to a 6ka je skoto stejná jak 5ka ,jezdí to furt jako dříve ale mám pocit že o nějakých 5km míň ,ještě dodám přívěra je trochu zakarbonovaná , co mám dělat ? co jsem se tak ptal tak všem dt jede aspon 130 jiným už 140 a více
tak se ptám co mám dělat ?